Karin Slaughter - Bőr

Másodszorra kezdtem bele a könyvbe, mire sikerült felvennem a fonalat. Ugyan én hátborzongatónak nem nevezném, mint ahogy a könyv hátulján szerepel, de mindenképp izgalmas, és rengetek rejtély lapul benne.

Eleinte azt hittem ennyi információt én nem is tudok befogadni egyszerre, de aztán láss csodát, egész jól belejöttem, így egyre inkább kíváncsivá tett. A végét pedig egész egyszerűen befaltam, és bár egy kisebb sokkot kaptam a befejezéstől, de lehet azért, mert azt nem a legjobb napomra időzítettem. Mindenesetre, most nagyon, de nagyon vágyom, egy light-os , finom, kedves, és végtelenül vidám kis történetre!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates

Blogger Templates