Gillian Flynn - Holtodiglan

Nemrég láttam a filmet, és amint az Alexandra kiadó kidobta filmes borítóval, megszereztem magamnak a könyvet.

És boldogan éltek, míg meg nem haltak....- Ez minden romantikus lányregény vége, de most Gillian Flynn megcsillogtatja a másik oldalát is. 
A könyv, azt kell mondjam, remekmű, bár kicsit sajnálkoztam, hogy úgy lett vége...ahogy, de hát ettől olyan iszonyúan idegesítő, ami miatt jó. Na, de mekkora katyvasz, amit írtam!
Pont olyan, mint amilyen érzéseket a könyv is kiváltott belőlem.

"Ásó, kapa, nagyharang - a romantikus hollywoodi filmekben valahol itt ér véget a történet. Ám mi lesz ezután? Mi történik, amikor a boldog álom szép lassan szertefoszlik, s már abban sem vagyunk biztosak, hogy valóban ismerjük azt, akinek igent mondtunk.

Amy és Nick ötödik házassági évfordulója tragédiába torkollik: Amy eltűnik, és minden jel a jóképű férj, Nick bűnösségére utal. Amy naplójának részleteiből és a jelenben futó történetszálból izgalmas lélektani thriller bontakozik ki. Az olvasó döbbenten figyeli, hogy egy romantikus párkapcsolat miként alakulhat át szép lassan igazi pokollá... A kérdés csak az, ki tette valójában pokollá a másik életét?"


A könyv 3 részre van osztva, azon belül a fejezetek egyszer a férj, másszor a feleség, vagy éppen a feleség naplóbejegyzései szemszögéből. Megismerjük a jelent és a múltat, mind a férj, mind a feleség szemszögéből, egészen megismerkedésük pillanatától. Így bontakozik ki előttünk egy vérbeli pszicho - thriller, ami egyszerűen zseniális!

Nagyon gyorsan haladtam az olvasással, mégis többször meg kellett állnom, hogy kicsit feldolgozzam az "eseményeket". Elég rendesen "hat" az ember idegrendszerére. :-)
 Ha megkedveltem az egyik főhőst, néhány oldallal később biztosan megutáltam, és ez így ment egészen a könyv utolsó lapjáig.




Olvasás közben igazán bántam, hogy láttam a könyv előtt a filmet, mert bizony nagyon jól adaptálták.
A filmben a főszereplőket Ben Affleck és Rosamund Pike játsza. Tökéletes alakítás! Tessék megnézni!
Nálam kedvenc lesz!!
Kíváncsi lettem az írónő korábbi regényeire is, na majd egyszer...

10/10


Oldal: 527
Kiadó: Alexandra, 2014
Eredeti cím: Gone Girl
Fordította: Csonka Ágnes



2 megjegyzés:

Bea írta...

Szia. Nálunk is nagy kedvenc! A könyvet olvastuk először, és mi is megállapítottuk, hogy sikerült igazán jó filmet csinálni belőle. Kár, hogy tudtuk a végét :)

G.F. Zsú írta...

Igen, pedig számítottam rá én is, hogy valami egész más lesz a könyv, mint "általában". ;-)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates

Blogger Templates