Borsa Brown - Az Arab /Az Arab 1./

Nagy port kavart az ismerőseim körében ez a könyv a maga megjelenésének idején. Én úgy vagyok ezekkel a könyvekkel, hogy (ha kibírom) szeretem megvárni, míg elülepszik ez a kis por, és nyugodtan, mások negatív vagy pozitív véleményének hatása nélkül elolvasni egy könyvet. Olyan munkakörben dolgozom, ahol akarva-akaratlanul meg kell hallgatnom mások véleményét, és ez ebben az esetben nem mindig jó. Ezért várok, türelemmel, majd, ha lecsillapodtak a kedélyek nekiugrom.

"Egy anya mindig eléri azt, hogy a lánya is megelégedjen a választottal. Ehhez nem szükséges szerelem, csak kölcsönös tisztelet.Egy muszlim nő igenis érzi a súlyát annak, ha tisztelik. A szerelem múlandó, de a tisztelet és megbecsülés, az nem!"

A történet dióhéjban:

Gamal ibn Husszein al-Szudairi arab milliomos egy üzleti ügy kapcsán Budapestre utazik, és szoknyavadász természetének pont kapóra jön a sok gyönyörű magyar lány.
Szállodájuk recepciósa, Pataky Csillát kéri fel, hogy tolmácsként működjön közre tárgyalásaikon. A gyönyörű és ellenállhatatlan vörös hölgy azonban kemény dió, és Gamal hiába igyekszik primitív módon lekenyerezni, ez a nő, nem az a nő, aki egykönnyen beadja a derekát.
Gamal visszatér hazájába és élete rálép a neki kijelölt ösvényre, de mikor a magyarokkal újra tárgyalnia kell, a küldöttséggel Csillát is a hazájába invitálja, és innentől nincs semmi ami megakadályozhatná, hogy minden különbözőségük ellenére egymásba szeressenek...

Álomgyár Kiadó 2015
470 oldal

 Igazán nem azt kaptam amire számítottam. Sokkal finomabb, mint amire felkészültem.Sokan túl nyersnek, túl énközpontúnak találták a főszereplőt, én ezt egy kicsit másként látom, szerintem egyszerűen csak őszinte. Mert miért is ne lennének ilyen férfiak is, akár neveltetésükből, akár csak saját akaratukból. Sokszor azt látom, hogy szemellenzőt hordunk. Amit mi nem találunk morálisnak, az ne is létezzen, nem is lehetséges hogy létezik, pedig ez a csúf igazság, szerintem egyszerűen sokan nem azt kapták ettől a könyvtől, amit vártak.
 Tetszett, hogy olyan sok mindent megtudtam az arab világ belső működéséről, szerkezetéről, ami viszont zavart, hogy igaz, ezek a kis kitérők mindig jó helyen, jó időben próbálták megmagyarázni, úgyszólván mentséget találni Gamal viselkedésére, gondolatmenetére, mégis sokszor az volt az érzésem, mintha ezen információkötegeket kiollózták volna valahonnan.
 Egyszerűen képtelen voltam zöld ágra vergődni a szereplőkkel, pedig nagyon szerettem volna eldönteni, hogy kedvelem-e őket vagy sem, ezt hagyom még a levegőben lógni, amíg tovább nem haladok a következő részre, bár még ez is kétséges egy csöppet... majd meglátjuk.
 Nem ismertem előre a könyv csattanóját (szerencsére), így őszintén meg tudtam lepődni, viszont egyben egy kicsit el is szomorított. Tudom, és talán nagy titkot másoknak sem árulok el azzal, hogy a következő rész ugyanezen történet másik nézőszöge, mégis úgy érzem anélkül nem tudok tovább haladni, átlépni, hiszen valószínűleg nem véletlenül írta meg az írónő.
 Ajánlom mindazoknak, akik könnyed erotikával fűszerezett történetre vágynak, remek olvasmány egy szép őszi estére.
Zsú   
9/10


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates

Blogger Templates