Tyll J. Pollman - Farkasok vándorlása /Vandálok 2./

 Máris a végére értem a Vandálok sorozat következő részének, a Farkasok Vándorlásának!

"Sebek borítják testemet, mintha az istenek térképet rajzoltak volna a bőrömre. Talán, hogy öregkoromban emlékeztessenek, ki voltam, hol jártam, mit végeztem."

Fülszöveg:
"Revrik ​és vandáljai, a farkasok, alig szereznek maguknak otthont a szép és élelemben gazdag Lacus (a mai Balaton) partján, újabb kihívással kell szembenézniük. A Pannoniát uraló gótok úgy érzik, elérkezett az ideje, hogy a Római Birodalom szívéig, az örök városig meneteljenek, és a meggyengült, ezer sebből vérző birodalmat térdre kényszerítsék.
Revriknek és farkasainak ebben a nagyszabású hadjáratban kell részt venniük a vandál király utasítására. Revriknek azonban hamarosan rá kell jönnie, hogy törzsével együtt kegyetlen hatalmi játszmák kellős közepébe került, és a tét nem kevesebb, mint az egész vandál nép sorsa és fennmaradása…"

  
Alexandra könyvkiadó 2014
      496 oldal

Az első kötet nyújtotta élmények sarkalltak, hogy minél hamarabb belekezdjek a következő részbe. Nagy izgalommal és lelkesedéssel vetettem magam az oldalak közé, és ismét nem csalódtam. A második rész ott folytatódik ahol az első rész véget ért. Az eleje túl nyugisan indult, de sejtettem ez nem lesz így sokáig, és ez hamar be is igazolódott. Ahogy haladtam az olvasásban úgy pörögtek fel az események és jöttek az izgalmas fordulatokkal teli kalandok.

A második kötetben Revrik népének igazi vezetőjévé és tehetséges hadvezérévé válik. Nem kérdőjelezik meg döntéseit, még ha nem is mindig helyesek. Ismét szép és néha zord helyszíneken vezet a törzs útja,  (Római Birodalom belső provinciái, Alpok magas téli zord hágói,Gallia sík vidéke) ami sok csatába és kalandba sodorja őket. Emberei, barátai és szövetségesei kitartanak mellette, hogy az új hazába vezető utat együtt küzdjék le. Hogy ez-e a megfelelő út, amire kényszerül, és elérik-e a célt, azt a könyv elolvasásával megtudhatjátok.

Számomra a második kötet is nagyon izgalmasra sikeredett. Nem nagyon tudtam letenni, és szerencsére volt időm is, hogy hamar kiolvassam. Felejthetetlen élményt nyújtott a hideg, ködös, esővel tarkított téli napokon. Nagy reményekkel várom a harmadik kötet megjelenését. Remélem minél hamarabb kezemben tarthatom és olvashatom tovább Revrik és törzse történetét.

10/10
           
                Vandálok sorozat részei:
                                             1: Farkasok Születése /Vandálok 1./


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates

Blogger Templates